19 Aralık 2013 Perşembe

25 Oldu İyi Mi?

Gün itibariyle adına Dünya derler bu gezegende çeyrek asırı doldurmuş bulunuyorum. Zamanın hızlı geçmesi, yaşlandık vb. klasik cümlelerle hiç uğraşmayacağım. 25 on numara bir yaş, itirazı olan varsa ayrıca görüşebiliriz.

Aslında her günden bir farkı olmayan bu günlerde insan nedense kendini pek bir önemli hissediyor. Çünkü biz insanlar, fesat yapılı olduğumuz için sevdiklerimize onları sevdiğimizi ya hiç söylemiyoruz, belli etmiyoruz ya da çok nadiren yapıyoruz. Doğum günlerinde bu alenen yapıldığı için midir nedir, insan sevildiğini hatırlıyor resmen. Sevildiğini biliyor demedim dikkat ettiyseniz. Çünkü o bambaşka bir mesele. Velhasılıkelam, hep sevmenin sevilmekten önemli olduğunu düşünmüş birisi olarak ara sıra bu tip sevgi gösterilerine ihtiyacımız olduğunu inkar etmeyeceğim. Yine dikkat ettiyseniz burada sizin adınıza da konuştum. Rica ediyorum, kimse itiraz etmesin.

Kutlamalar vs. güzel oluyor gerçekten; ancak itiraf etmeliyim ki telefon açanların yeri başka. Şimdi bu benim içinse birçok insan için de böyledir diye düşünürsek kaç kişinin doğum gününde kendisini arayarak doğum gününü kutladığımı düşünüyorum veeee cevabım: az kişi. Evet, şu anda kafama dank etti ki (dank etmek ne güzel bir deyim, değil mi) ben de aslen odunun önde gideniyim. Bundan sonra bunu da bir prensip meselesi haline getirsem iyi olacak sanki.

Hazır lafı kendime getirmişken (sanki başka bir konudan bahsetmişim gibi, peh) devam edeyim madem. Ben değişiyorum. Bunun farkındayım. Şimdi diyeceğim ki son iki yıldır okuduklarım ve yaşadıklarım bunda epey pay sahibi ama öyle deyince buram buram entellik kokacak gibime geliyor. Olsun. Bu, gerçeği değiştirmez. Değişiyorum. Hoşuma gitmiyor da değil. Olmak istediğim bir kişi var hedefimde, daha doğrusu bir karakter ve fikirler bütünü. Ona doğru gidiyorum. Ama giderken neşemi ve deliliğimi de beraberimde götürüyorum. Çünkü neden? Çünkü eşşeen, şey yani, çünkü onlar, üzerine koymak istediklerim. Bilmem anlatabilebülldüm mü? Vahit emmi ne güzel karakterdi, di mi lan? :)

Vahit emmiyi de anmışken kapanışı Yedi Numara'nın mükemmel karakteri Yusuf Güdük'ün sözleriyle yapmak isterim. "Hepiniz öleceeeniz aslanım, eh eh eh eh."

Sağlıcakla kalın efem, hep beraber nice senelerimiz olsun inşallah. :)
 

17 yorum:

  1. Sevgili Mustafa, 25. yaşın kutlu olsun.
    Yazın her zaman olduğu gibi çok içten. Çok samimi. Seni okumayı seviyorum. Hep böyle kendin kalacağını görüyorum.
    Yeni yaşın ve yeni yaşayacak olduğun senen kutlu olsun. İyi ki sanal da olsa da seni tanımışım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, bilmukabele. :)

      Sil
  2. İyi iyi:) hadi bir de kutlayalim tam olsun yorum:)

    YanıtlaSil
  3. İyi tabi, ben 30 olmak üzereyim diye dertleniyorum. Kutlu olsun 25 yaş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 mu? Oooohooo, ona daha çok var yeeaaaa. :D

      Teşekkür ederim Settie. :)

      Sil
  4. Yazılarını çok beğeniyorum Mustafa , eline sağlık :) Bu arada ismi Yedi Numara ama kendisi on numara diziydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aydan başkan. :) Yedi Numara dedin mi de akan sular durur galiba sanursam heral. :)

      Sil
  5. yazıda entellikten eser yok, içtenlik ise hat safhada. tekrar kutluyorum doğumunu abi. idollerimden birisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bizim oranın insanı bir başka oluyor arkadaş ya. Teşekkür ederim Merve. :)

      Yalnız idol demeyelim Mayk, bunlara hiç gerenk yok. Birisi gibi olmaya çalışmamak lazım, birisi olmak lazım. Üfff, ne konuştum gene ha. :)))

      Sil
    2. bizim ora candır biliyorsun. :) birisi olmak yolunda model aldığım kişilerden birisin diyelim o zaman. kendimi bulmak için yol gösterici birilerine ihtiyacım var. :)

      Sil
    3. Bilmem mi? İyi madem, dediğin gibi olsun. Sana layık olmaya çalışacağım o zaman Merve. :))

      Sil
  6. Doğumgününüz kutlu olsun :) Nice güzel yıllara... Yazı çok matrak olmuş bu arada :)) Beğeniyorum bu bloğu. Samimi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni. :))

      Sil
  7. Bir dahaki ay 25'ten gidiyorum, sen keyfini çıkar. :j

    YanıtlaSil