10 Mart 2013 Pazar

Bu Aralar

Bir zamanlar Arkadaşlar İyidir diye bir yazı yazmıştım. Hala sözümdeyim, arkadaşlar iyidir. Ama orda demediğim bir şeyi eklemek istiyorum. Dostlar klasman dışıdır. Evet, bu kadar.

Her neyse, kendimi Facebook'ta ya da Twitter'da esrarengiz paylaşımlar yapanlar gibi hissettim. Şu iki şarkının blogumda olmasını istiyorum. Belki de bu yazıyı sırf onun için yazıyorum, bilemiyorum. İkisini de yine bizim bir arkadtan (tamam tamam, dost olanından) duydum, onu da burdan selamlıyorum. 0.5 uç kullanan entel insan, ne olacak?

Birinci şarkımız Mabel Matiz'den geliyor; Zor Değil.


Bu da ikinci şarkımız: Giripin - Aşk Nereden Nereye.


Hadi bu da benden olsun. Cem Karaca'nın en güzel eserlerinden birisidir gözümde. Hayat felsefesi yapılacak sözleri var nitekim: Sevda Kuşun Kanadında.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder