2 Ocak 2013 Çarşamba

Ah Be Barış Abi

Bir iki yaş daha büyük olmayı sırf senin o güzelim programlarını izleyerek büyümüş çocuklardan olmak için isterdim be Barış abi. Ama olsun, şimdi de arşivler var. Yine izliyoruz. Hem zaten o zamanın adam olacak çocukları adam oldu, ben bile büyüdüm. Bizi adam ettiğin için hepimizin adına bir teşekkür etmek istiyorum sana.

Bazı insanlar unutulmuyor işte. Sabah ayaz mı ayaz iken işe giderken dilimizde sen varsın. Can bedenden çıkmadıkça unutamayacağımız da sensin. Sen iyi ki gelmişsin bu dünyaya. Seninle doğan her yeni güne merhaba!

Bir insan nasıl renkli veya orijinal olur deseler aklıma ilk gelecek insansın ayrıca. Bugün sen bir kez daha doğdun, iyi ki doğdun.

Şimdi bizler gamzedeyiz, kara sevdalıyız, ve bizden öte olanların da farkındayız. Ben gömlek giymeyi sevmem mesela ama sırf kol düğmesi takmak için bile giyerim belki birgün. Sonra belki fırsat olursa birgün de Gesi Bağları'nda dolanırım, belli mi olur?

Şimdi sen yoksun ve bizler simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyoruz. Birgün dönecek dönence, biliyoruz.


Dipnot: Her ne kadar aslında 19 Aralık doğumlu olsam da nüfusta Barış abimle aynı güne yazılıyım. Bu benim adıma mutlu olmak için çok büyük bir fırsat ve ben de o fırsatı değerlendiriyorum. Doğum günün kutlu olsun güzel insan, hep hatırlanacaksın.

Dipnot 2: Yazıyı uzatıp bozmamak adına bahsedemediğim bir sürü şarkı var ve bunun için de içim pek rahat değil. Ama önemli olan niyet, değil mi? :)

6 yorum:

  1. Yazı şarkı sözleriyle pek bi uyum içimde, tam kıvamında( uzunlukta:) ) olmuş, ellerine sağlık, Barış abiyle iyi ki doğmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
  2. iyi ki doğmuş Barış abi, programlarına yetişememiş olsam da onu ekranda görebilmiş olmak, anımsayabilmek güzel.

    paylaştığın şarkıları öyle güzel ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Ama gönül isterdi ki bir Domates Biber Patlıcan'ı, bir Dağlar Dağlar'ı ne bileyim bir Hey Koca Topçu'yu, bir Gülpembe'yi ... de sıkıştırabilseydim bir yerlere. :/

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş bu yaa, gözlerim doldu okurken. Gerçekten keşke biraz daha büyük olsaydık da onunla daha çok vakit geçirebilmiş olsaydık. Yine de bizden daha küçüklerin onu bizim gibi bilmeyecek olduğunu düşününce, biraz da olsa teselli buluyorum. "7'den 77'ye" başlayacak diye hevesle televizyon başına kurulup doyasıya izlediğim o günlerin daha uzun olmasını dilerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçoğumuz dilerdik bence de Shima. :)

      Sil