4 Haziran 2012 Pazartesi

Mühendis Mi Oluyorum Ne?

Veeee dört yıllık lisans eğitimini de yemiş bitirmiş bulunuyorum sayın seyirci. Hahaa, kafam güzel lan resmen. :)

Gerçi notlar transkripte geçmedi henüz ve daha sunulması gereken bitirme projesi var ama çok da tın! Mutluyum, mutlusun, mutlu... Winamp bile neşeli şarkılar çalıyor, daha ne olsun?!

Önümüzdeki zamanlar için yeni hedefler falan beri gelsin bakalım şimdi. Ama önceeee yarın akşamki balonun geçmesi lazım. E, hak ettik ama di mi? :)

Hayatımda henüz hiç alkol içmiş değilim ama bu yazıyı sarhoş gibi yazıyorum. Boşverin zaten alkolü, herkese benden çay. :)

4 yorum:

  1. her zaman demişimdir zaten,ya sev ya çay kat...ama tekilanın yeri ayrı:)
    abiciğim gözün,gözümüz aydın..Allah okul hayatından da başarılı iş hayatı nasip etsin sana,için gibi dışın gibi güzel bi hayatın,bahtın olsun inşallah.

    ön izlemede farkettim,Adsız olarak görünüyormuşum,
    imza muhammet abi'n;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa, çok sağ ol Muhammet abim ya. Çok mutlu ettin beni. Ama inşallah çok da içim gibi bi hayatım olmaz; çünkü benim içim de tıpkı tersim gibi çok pistir. :)))

      Bu arada kıvırcık ve de sempatik bücürümüz Deniz'i öp benim için. En kısa zamanda tanışmak istiyorum kendisiyle. :)

      Sil
  2. vikitaptan görüp, takipleyip blogunuza bakayım dedim, şu yan tarafta devasa ciltli edgar allan poe yu gördüm ya, delicesine selam olsun! :)

    bu arada mezuniyetin hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ediyorum iyi dileklerin için.

      Edgar Allan Poe anlatılmaz, okunur diyelim de başımıza bir iş gelmesin. Zira adam psikopat. :)

      Sil