1 Ocak 2012 Pazar

Finallere Başlarken 2

Hey ki hey...

Yaklaşık bir yıl oldu bu blog açılalı ve yine bir final dönemi yazısıyla açılmıştı. Açılmıştı ne ya, açmıştım işte. Kendimden niye edilgen bahsediyorsam?!

Yeni bir yıla girmek falan... Böyle şeyler benim için pek anlam ifade etmez. Etmezdi mi demeliydim yoksa? Çünkü fark ettim ki bir değerlendirme yapmak için aslında on numara bir fırsat yılbaşı. Yıl değişiyor. Bir düşün bakalım geçen yıl boyunca ne yaptın? İstediklerin oldu mu, onları elde etmek içinden ne kadar çabaladın? Birine bir iyiliğin dokundu mu? İNSAN olabildin mi? Olmak istediğin kişi olma yolunda ilerledin mi yoksa geriledin mi? Hedeflerin ne kadar gerçekçiymiş, ne kadarını başarabildin? Birçok şey yaptın. Hangilerini yine olsa yine yaparsın? Peki, yaptığına değdi mi? Kalp kırdın mı, yoksa kalpler mi kırdın? Özürlerini dileyebildin mi? Kendini, istediğin gibi ifade edebildin mi? Elindekini kıymetini bildin mi?

Sonra, abartıya kaçmamak şartıyla gevezeliğini yaptın mı? Güldün mü? Yeri geldiğinde şakalaşmasını, eğlenmesini, eğlendirmesini bildin mi? Sevdin mi, sevildin mi? Aradaki farkı ayırt edebildin mi?..

Daha bir sürü soru... Uçsuz bucaksız... 

Tüm bunları düşününce yeni yılda da hedefler belirlemek istiyor insan kendine. Seneye bugün buralarda olursam onları da bir değerlendiririm belki. Ama hedeflerimi buraya yazmıyorum. Neden? Büyük ihtimalle olmazlar, rezil olmanın bir anlamı yok diye. :D Şaka tabii ki, kendime kalsın istiyorum. Daha havalı oluyor. Tamam tamam, o da değil. Ama bana kalsın...

Bence siz de bir düşünün yukarıdakileri. Kendinizi bir sorgulayın. Kendinizi kabullenin. Sonra da harekete geçin. Benim gibi üşenmeyin. :))

Bu yazımı çok saygıdeğer, mikkemmel, fevkaladenin fevkinde birisinin cümleleriyle bitirmek istiyorum. Saygılar efem...

"2012 yine çok çalışmayla geçecek, ikimizi de bekleyen sıkıntılar büyük, dönemeçler zorlu ama biz nelerin üstesinden gelmedik ki?"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder